BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY
OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

Jak z pomocą machine learningu 4 krotnie zwiększyć szansę zakupu oferowanego produktu?

Czym i kiedy komunikować uczestnika programu lojalnościowego, aby mimo zmniejszonej ilości ofert promocyjnych uzyskać wyższy poziom skuteczności komunikacji, to pytanie, które postawiła przed sobą jedna z największych firm retailowych w Polsce. Celem projektu, który dla niej realizowaliśmy, było lepsze dopasowanie komunikacji i oferty do potrzeb oraz oczekiwań uczestników programu lojalnościowego na podstawie wykorzystania potencjału bazy danych tego programu.

Rozwiązanie:

  • Opracowalismy system scoringowy, oparty na modelowaniu Look-a-like, który w zautomatyzowany sposób przewiduje prawdopodobieństwo zainteresowania danego Klienta promowanym asortymentem.
  • Przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji mogliśmy dynamicznie tworzyć grupy docelowe dla poszczególnych kampanii opartych o dane i uczenie maszynowe. Komunikacja prowadzona jest w kanałach SMS, e-mail oraz digital.

Rezulataty:

Automatyzacja procesu budowy i walidacji modeli przyczynia się do znacznych oszczędności nakładu i czasu pracy. Dzięki modelowaniu Look-a-like, wskazania systemu dla grupy uczestników programu lojalnościowego możemy wykorzystać do zwiększenia zasięgu działań komunikacyjnych również w mediach zewnętrznych. Modele tworzone przy systemie scoringowym w znacznym stopniu poprawiają skuteczność generowanej komunikacji, a rozwiązanie przez nas zaproponowane przyczynia się do zwiększania ogólnego obrotu sklepu.

Gotowy do współpracy?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, masz dla nas brief lub chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes, napisz.
Skontaktuj się
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.