BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY
OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

Jak dzięki selektywnej promocji osiągnąć 50% wzrost sprzedaży?

Sprzedaż promowanych artykułów z wykorzystaniem zasięgu reklamy telewizyjnej generuje duże zainteresowanie, szczególnie w czasie ostatnich dni oferty. Niestety, tym samym powoduje, że część potencjalnych klientów rezygnuje z zakupu ze względu na spiętrzony ruchu w sklepach. W ramach współpracy z jednym z czołowych retailerów w kraju, podjęliśmy wyzwanie wykorzystania wiedzy o klientach do identyfikacji osób zainteresowanych określonym asortymentem i zwiększenia konwersji poprzez zaoferowanie indywidualnej oferty.

Rozwiązanie:

  • Wdrożyliśmy autorskie narzędzie – silnik targetowania, dzięki któremu zbieramy informacje o odwiedzanych stronach przez uczestnika programu lojalnościowego.
  • Rozpoznając, czym w danej chwili interesuje się uczestnik programu lojalnościowego, możemy zaoferować zidentyfikowanemu klientowi spersonalizowaną ofertę w czasie rzeczywistym.

Rezultaty:

Zaproponowana strategia działania umożliwiła większą identyfikację klientów i rozpoznanie ich ścieżki zakupowej. Dzięki temu możemy dotrzeć z ofertą promowaną do osób potencjalnie najbardziej zainteresowanych i i domknąć proces zakupowy.

Kryteria sukcesu programu lojalnościowego

Jaki jest klucz do sukcesu programu lojalnościowego? Co sprawia, że jedne odnoszą sukces, podczas gdy inne – z pozoru bardzo do nich podobne – nie cieszą się powodzeniem? Poznaj najlepsze praktyki ekspertów!
Pobierz poradnik
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej