BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY

Jak w przeciągu 7 dni przenieść najlepsze praktyki usługi planowania kuchni do formy on-line?

Pandemia i zamknięcie sklepów stacjonarnych, z dnia na dzień wymusiły na jednej z czołowych sieci retail, zaadaptowanie usługi stacjonarnego planowania kuchni do obsługi online. Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i sprzedaży w sklepach  stacjonarnych był ogromnym wyzwaniem dla firmy. Dla nas wyzwaniem było przeniesienie konkretnej usługi, opartej na bezpośrednim kontakcie z projektantem, do formy zdalnej w ciągu zaledwie kilku dni. Naszemu Klientowi zależało, aby utrzymać sprzedaż kuchni na stałym poziomie, dlatego odpowiadaliśmy za zmodernizowanie komunikacji, narzędzi oraz zasobów w zakresie przeniesienia usług, które oparte były na kontakcie bezpośrednim pracownika z klientem, do Internetu.

Rozwiązanie:

  • Zaadaptowaliśmy dostępne narzędzia, aby szybko dostosować się do nowych warunków i podtrzymać ciągłość sprzedaży.
  • Rozszerzyliśmy możliwości zdalnego kontaktu na każdym etapie procesu zakupowego: Kilkuosobowy zespół Obsługi Klienta Online został rozbudowany o pracowników z konkretnych sklepów, którzy w ciągu zaledwie tygodnia zostali przeszkoleni do obsługiwania planowania kuchni online.
  • Zapewniliśmy zdalne wsparcie dla procesów posprzedażowych w celu utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji: zwiększyliśmy efektywność procesu reklamacyjnego online.

Rezultaty:

Rozbudowa możliwości technicznych w zakresie „Zdalnego planowania kuchni”, w połączeniu ze zwiększeniem ilości planerów i przy jednoczesnym obniżeniu ceny do 1zł spowodowały wzrost ilości realizowanych usług o 6200% w stosunku do okresu poprzedzającego. Gdy cena została zmieniona na 49zł wzrost utrzymywał się na poziomie 1900% w stosunku do okresu przed pandemią.

Gotowy do współpracy?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, masz dla nas brief lub chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes, napisz.
Skontaktuj się
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.