OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
STRATEGIE PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

Jak zbudować atrakcyjny Program Lojalnościowy dla marki z branży o niskiej częstotliwości zakupów wśród Klientów – Vision Express

Wyzwanie, jakie stało przed nami tworząc program lojalnościowy dla marki Vision Express, lidera branży optycznej, to przede wszystkim ogólnie niska częstotliwość zakupów wśród Klientów. Celem projektu było stworzenie programu kompleksowej opieki nad wzrokiem dla Klubowicza i jego rodziny, tak aby zmaksymalizować ilość interakcji z marką.

Rozwiązanie:

  • Biorąc pod uwagę specyfikę branży w jakiej działa Vision Express, istotne było zaoferowanie programu rozbudowanego, z którego cała rodzina może czerpać benefity. Było to koniecznie, aby uzyskać jak najczęstszy kontakt Klienta z marką. Stałym Klientom zaproponowaliśmy program łączący kompleksowe potrzeby Klienta salonu optycznego w jednym miejscu.
  • Zdecydowaliśmy się na stworzenie programu, w którym wykorzystywane będą dotychczas stosowane przez Vision Express narzędzia, zebrane pod wspólnym szyldem komunikacyjnym.

Rezultaty:

Dzięki wiarygodnej analizie, zastosowana mechanika programu przyczynia się do zwiększenia ilości wizyt Klientów w salonach. W kwietniu 2020 roku, w czasie, kiedy narzędzia online zyskały szczególne znaczenie, Vision Express pokazał światu swoją nową platformę e-commerce, z pełni zintegrowanym programem lojalnościowym Vision Care okazało się to ogromnym sukcesem.

Gotowy do współpracy?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, masz dla nas brief lub chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes, napisz.
Skontaktuj się
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.