BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY

Jak zwiększyć ilość rezerwacji wycieczek w przedsprzedaży wśród klientów powracających o 70% bez standardowego obniżania ceny – Rainbow Tours

Celem kampanii było zaproponowanie w przedsprzedaży Klientom wyjazdów wakacyjnych z biurem podróży. Wyzwaniem było stworzenie oferty bez standardowego obniżania ceny. W związku z tym chcieliśmy zwiększyć zaangażowanie i wyróżnić klientów powracających, którzy już wyjeżdżali z Rainbow. Za cel postawiliśmy sobie wzrost liczby rezerwacji ofert w przedsprzedaży względem ubiegłego roku.

Rozwiązanie:

  • Przeprowadzona analiza historii transakcyjnej pozwoliła zbudować segmenty i dopasować motywatory oraz benefity, które zaakcentowano
    w komunikacji.
  • Dzięki segmentacji Klientów mogliśmy dotrzeć z personalizowaną ofertą, dopasowaną do preferencji wyjazdowych danej osoby. Sekwencyjna,
    dobrze stargetowana komunikacja i nagrodzenie lojalnych klientów bonami zwiększyło ich chęć do zakupu wycieczek z większym wyprzedzeniem.
  • Zbudowaliśmy model scoringowy, który zidentyfikował klientów o najwyższym prawdopodobieństwie zakupu. Pozwoliło to zogniskować ograniczone zasoby i siły sprzedaży na klientach, których uznaliśmy za najbardziej zainteresowanych.
  • Zamiast typowego rabatu cenowego, który obniża zysk ze sprzedaży oferty, wdrożyliśmy kupon na zakup następnego wyjazdu. Jego wartość została uzależniona od liczby poprzednich transakcji.

Rezultaty:

Dzięki naszym rozwiązaniom mogliśmy dotrzeć z ofertą promocyjną do osób najbardziej zainteresowanych. Dodatkowo udało się nam spersonalizować komunikację i dopasować wybrane atrybuty oferty do preferencji Klientów. W rezultacie rodziny z dziećmi, młodzi single, osoby ceniące sobie aktywny wypoczynek czy inne, wyselekcjonowane segmenty Klientów, otrzymały dedykowane komunikaty. Dzięki odpowiedniej analizie struktury Klientów mogliśmy nagrodzić ich lojalność z ubiegłych lat.

Gotowy do współpracy?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, masz dla nas brief lub chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes, napisz.
Skontaktuj się
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.