BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY

Jak zwiększyć sprzedaż produktów za pomocą kampanii angażującej oraz zbudować pozytywny wizerunek
subbrandu marki – S.C. Johnson, Kiwi

Dla marki S.C. Johnson stworzyliśmy kampanię angażującą Konsumentów w celu zbudowania pozytywnego wizerunku subbrandu marki Kiwi. Nasze wsparcie sprzedaży polegało na opracowaniu strategii konceptu oraz komunikacji. Dodatkowo odpowiadaliśmy za przygotowanie kreacji strony WWW oraz efektywne zaprojektowanie materiałów generujących sprzedaż. Nasze działania miały zapewnić wzrost sprzedaży produktów  okresie jesienno-zimowym.

Rozwiązanie:

  • W ramach projektu zainicjowaliśmy współprace z influencerami – przygotowaliśmy dla nich wysyłkę paczek kreatywnych. W akcję zostali zaangażowani Karolina Gilon oraz Karol i Ola Lewandowscy z kanału YouTube „Busem przez świat”.
  • By zapewnić zaangażowanie wśród adresatów kampanii, zorganizowaliśmy konkurs zwiększający aktywność konsumencką. Zwróciliśmy uwagę na różne pasje i aktywności Adresatów – sneakersy sprawdzą się dobrze w każdej sytuacji, dlatego trzeba zadbać o ich wygląd. Podejmując #WyzwanieKiwi do wygrania było 10 000 zł na podróż marzeń, 10 x voucher na personalizowane buty oraz 5 x zestaw Kiwi Sneaker Care.

Rezultaty:

Dzięki odpowiednio zaplanowanym, angażującym akcjom promocyjnym udało się osiągnąć wzrost sprzedaży produktów o 80% względem analogicznego okresu. Dodatkowo materiały promocyjne zostały wyświetlone blisko 5,6 mln razy.

Gotowy do współpracy?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, masz dla nas brief lub chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes, napisz.
Skontaktuj się
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.