Odkryj
możliwości

Sztuczna Inteligencja automatycznie zmienia dane w spostrzeżenia, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Zalety:

  • Monitorowanie i zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym
  • Modele i algorytmy wspierające obsługę programu na każdym etapie
  • Rekomendacje w zakresie oferty, komunikacji i wysyłki do każdego klubowicza
  • Diagnoza przyczyn odchodzenia i zwiększenie poziomu utrzymania klientów
  • Planowanie angażujących ofert lojalnościowych w oparciu o preferencje klientów
  • Silnik predykcyjny i automatyczna detekcja zmian i trendów

Dzięki zgromadzeniu wszystkich danych o klientach w jednym miejscu, możemy zrozumieć ich potrzeby oraz dostarczyć lepszej jakości produkty i usługi.

Zalety:

  • Centralna baza klientów, identyfikująca dane z wielu źródeł
  • Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
  • Wsparcie AI w zakresie segmentacji klientów
  • Wykorzystanie danych do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń
  • Ranking umożliwiający identyfikacje najbardziej zaangażowanych klientów

Wielofunkcyjne narzędzie do rozwijania lojalności poprzez budowę personalizowanych programów członkowskich.

Zalety:

  • Ujednolicony profil klienta z informacją na temat preferencji zakupowych
  • Samoobsługowe narzędzia marketingowe umożliwiające pełną konfigurację rozwiązania lojalnościowego dla marki
  • Zwiększanie efektywności programu lojalnościowego i maksymalizacja ROI
  • Swobodne wprowadzanie zmian i praca z ofertami w programie
  • Zarządzanie kampaniami we wszystkich lub wybranych punktach
  • Badanie poziomu i rodzaju zaangażowania poszczególnych klientów

Hiper-personalizacja doświadczeń dzięki atrakcyjnym rekomendacjom i unikalnej ofercie dla każdego segmentu.

Zalety:

  • Personalizacja i rekomendacje produktów
  • Behawioralna personalizacja wyników wyszukiwania
  • Personalizowane rekomendacje cross-sell i up-sell
  • Promocje dostosowane do indywidualnych użytkowników
  • Skalowalne i spersonalizowane zarządzanie ofertami zintegrowanymi we wszystkich kanałach marki i sprzedawców

Aby lepiej rozumieć biznes, przeprowadzamy integrację wszelkich danych oraz ich analizę w czasie rzeczywistym.

Zalety:

  • Pełen widok i kontrola danych
  • Określenie bieżącej wydajności programu lojalnościowego na podstawie różnych wskaźników biznesowych
  • Rozpoznanie przyczyn odchodzenia klientów i zwiększanie poziomu ich utrzymania dzięki przewidywaniu i ograniczaniu rezygnacji
  • Generowanie dowolnych raportów w oparciu o zgromadzone dane, co pozwala na podjęcie kolejnych, jeszcze efektywniejszych decyzji
  • Samodzielna praca z danymi: intuicyjna konfiguracja własnych wykresów do pomiaru KPI
  • Elastyczne wykresy, które można łatwo rozbudowywać. To sprawia, że zespoły mogą śledzić wszelkie działania ważne dla rozwoju programu lojalnościowego.

Przygotowujemy rozwiązania, które pobudzają konsumentów do zakupów i jednocześnie pomagają marketerowi aktywować sprzedaż.

Zalety:

  • Tworzenie, zarządzanie, targetowanie ofert sprzedażowych
  • Integracja z systemami klienta (w szczególności systemem kasowym) oraz aplikacjami mobilnymi
  • Wsparcie AI przy doborze optymalnych ofert dla poszczególnych segmentów
  • Możliwość realizacji testów w oparciu o grupy kontrolne

Realizacja wszystkich celów związanych z zarządzaniem w obrębie jednej platformy zapewnia spersonalizowany, satysfakcjonujący przekaz, którego klienci oczekują.

Zalety:

  • Zarządzanie szerokim wachlarzem komunikacji m.in.: sms, e-mail, www
  • Prowadzenie angażujących kampanii i interakcji w czasie rzeczywistym
  • Konfigurowana subskrypcja, umożliwiająca zapisywanie i wypisywanie się z dowolnego rodzaju komunikacji
  • Dostosowanie czasu wysyłki do cyklu życia klienta i przynależności do danego segmentu
  • Zarządzanie kampaniami we wszystkich lub wybranych punktach
  • Tworzenie symulacji ścieżki zakupowej klienta

Aplikacja infolinijno-reklamacyjna do automatyzacji procesów zarządzania zadaniami i reklamacjami.

Zalety:

  • Słownik spraw i rozwiązań z możliwością zarządzania danymi
  • Całościowy widok profilu klienta
  • Definicja Ankiet NPS i badanie zadowolenia klientów z obsługi
  • Identyfikacja klientów wymagających specjalnego traktowania w procesie reklamacji
  • Automatyczne przekazywanie spraw do osób odpowiedzialnych

Narzędzie do zarządzania bazą użytkowników systemu oraz ich uprawnieniami.

Zalety:

  • Monitorowanie wyników działań w przygotowanych scenariuszach w przejrzystym panelu analitycznym
  • Łatwa integracja rozbudowanych systemów dzięki elastycznym integracjom przepływu pracy
  • Śledzenie bieżącej aktywności użytkowników
  • Możliwość połączenia platformy z systemami wykorzystywanymi w firmie
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej