Bartłomiej Murawski

Ponad 20 letnie doświadczenie w marketingu relacyjnym z czego niemal dekadę zarządzający Programem VITAY w PKN ORLEN.

Ekspert w transformacjach i optymalizacjach procesów biznesowych związanych ze sprzedażą i obsługą klienta.

Entuzjasta podejścia human-to-human w obszarze komunikacji marketingowej.

Praktyk stosujący metodykę „zdrowego rozsądku” oraz „myślenia szansami a nie ograniczeniami” przy budowie strategii oraz przy wdrażaniu programów zaangażowania.

Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UW oraz Centrum Dziennikarstwa dla Wschodniej i Środkowej Europy o specjalizacji radiowej a prywatnie majsterkowicz i przyrodnik.

Gotowy do współpracy?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, masz dla nas brief lub chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możemy wesprzeć Twój biznes, napisz.
Skontaktuj się
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.