Bartłomiej Murawski

Ponad 20 letnie doświadczenie w marketingu relacyjnym z czego niemal dekadę zarządzający Programem VITAY w PKN ORLEN.

Ekspert w transformacjach i optymalizacjach procesów biznesowych związanych ze sprzedażą i obsługą klienta.

Entuzjasta podejścia human-to-human w obszarze komunikacji marketingowej.

Praktyk stosujący metodykę „zdrowego rozsądku” oraz „myślenia szansami a nie ograniczeniami” przy budowie strategii oraz przy wdrażaniu programów zaangażowania.

Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UW oraz Centrum Dziennikarstwa dla Wschodniej i Środkowej Europy o specjalizacji radiowej a prywatnie majsterkowicz i przyrodnik.

Kryteria sukcesu programu lojalnościowego

Jaki jest klucz do sukcesu programu lojalnościowego? Co sprawia, że jedne odnoszą sukces, podczas gdy inne – z pozoru bardzo do nich podobne – nie cieszą się powodzeniem? Poznaj najlepsze praktyki ekspertów!
Pobierz poradnik
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej