Business Intelligence • Warszawa •

Data Analyst

Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu. 

Twoje główne zadania:

  • realizacja prac analitycznych w oparciu o bazy danych dostarczone przez naszych klientów, często wymagających integracji
  • zarządzanie bazami danych, w tym higiena danych i tworzenie struktur niezbędnych do realizacji prac
  • samodzielne tworzenie raportów, zestawień i analiz oraz ich interpretacja w celu oceny trendów, szans i zagrożeń

Oczekiwania:

  • doświadczenia na stanowisku Analityka/Analityka Danych
  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Finanse, Ekonomia, Informatyka lub inne o podobnym profilu)
  • doświadczenia w samodzielnym tworzeniu raportów, analiz, prognoz oraz modeli biznesowych oraz ich interpretacji
  • dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • biegłej znajmości MS Sql
  • zawansowanej znajomości MS Office (MS Excel, Access, MS Power Point)
  • proaktywności i dobrej organizacji pracy własnej
  • znajomość .NET i html/css będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie

Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.

REZULTATY
Dostarczamy wyniki – tworząc projekty czujemy się odpowiedzialni za nasze rekomendacje i egzekucję. Zawsze tam, gdzie jest to możliwe ustalamy zbiór KPI, które w sposób wymierny definiują sukces wdrożenia. Pracujemy tak, żeby wyniki naszych działań były najlepsze i realnie przekładały się na rozwój biznesu.
EMPATIA W BIZNESIE
Znamy wartość empatii w biznesie – sukces w biznesie możliwy jest dopiero wtedy, gdy dokładnie poznamy i zrozumiemy potrzeby ludzi. Projektując strategie naszych programów z pasją i zaangażowaniem badamy potrzeby i zachowania klientów.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Działamy w duchu przedsiębiorczości: aktywność, decyzyjność, odpowiedzialność, wiarygodność i praca zespołowa. Większość organizacji chce się rozwijać w oparciu o te zasady. Jesteśmy dumni, że w naszej firmie te zasady funkcjonują na co dzień.
NOWE TECHNOLOGIE
Rozwijamy nowe technologie – dzięki nim świat rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Potrzeby i zachowania ludzi także. Dzięki mądremu zastosowaniu nowych możliwości jesteśmy w stanie oferować unikalne i dopasowane rozwiązania, które są skalowalne. Skuteczna, empatyczna, mierzalna i indywidualna relacja z milionami klientów jest możliwa. Wiemy jak ją zaprojektować, przeprowadzić i pokazać wypływ na biznes.
ZESPÓŁ
Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy powstało jako wynik pracy zespołowej, inspiracji i zaufania. Warto przebywać na co dzień w przyjaznej atmosferze, wspierając i rozwijając swoje talenty. Sprawdziliśmy to na własnym przykładzie.
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.