Business Intelligence • Warszawa •

Data Analyst

Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu. 

Twoje główne zadania:

  • wsparcie konsultantów biznesowych w testowaniu i optymalizacji komunikacji marketingowej (m.in. e-mail, SMS)
  • ustalanie wymagań i zakresu potrzeb analitycznych z użytkownikami biznesowymi
  • eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne)
  • przygotowywanie raportów i przeprowadzanie analiz zgodnie z ustaleniami, wyciąganie wniosków i prezentacja wyników (także w języku angielskim)

Oczekiwania:

  • min. 2 lata doświadczenia na stanowiskach analitycznych
  • wykształcenie zgodne z profilem stanowiska (analiza danych, statystyka, metody ilościowe, informatyka i ekonometria, informatyka, matematyka)
  • doświadczenia w samodzielnym tworzeniu raportów, analiz, prognoz oraz modeli biznesowych oraz ich interpretacji
  • dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • bardzo dobra znajomość MS Sql
  • znajomość R lub Python
  • znajomość metod analizy danych, statystyki i data mining
  • proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie
  • samodzielność i komunikatywność

Oferujemy:

  • zdobywanie doświadczenia w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie

Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.

REZULTATY
Dostarczamy wyniki – tworząc projekty czujemy się odpowiedzialni za nasze rekomendacje i egzekucję. Zawsze tam, gdzie jest to możliwe ustalamy zbiór KPI, które w sposób wymierny definiują sukces wdrożenia. Pracujemy tak, żeby wyniki naszych działań były najlepsze i realnie przekładały się na rozwój biznesu.
EMPATIA W BIZNESIE
Znamy wartość empatii w biznesie – sukces w biznesie możliwy jest dopiero wtedy, gdy dokładnie poznamy i zrozumiemy potrzeby ludzi. Projektując strategie naszych programów z pasją i zaangażowaniem badamy potrzeby i zachowania klientów.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Działamy w duchu przedsiębiorczości: aktywność, decyzyjność, odpowiedzialność, wiarygodność i praca zespołowa. Większość organizacji chce się rozwijać w oparciu o te zasady. Jesteśmy dumni, że w naszej firmie te zasady funkcjonują na co dzień.
NOWE TECHNOLOGIE
Rozwijamy nowe technologie – dzięki nim świat rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Potrzeby i zachowania ludzi także. Dzięki mądremu zastosowaniu nowych możliwości jesteśmy w stanie oferować unikalne i dopasowane rozwiązania, które są skalowalne. Skuteczna, empatyczna, mierzalna i indywidualna relacja z milionami klientów jest możliwa. Wiemy jak ją zaprojektować, przeprowadzić i pokazać wypływ na biznes.
ZESPÓŁ
Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy powstało jako wynik pracy zespołowej, inspiracji i zaufania. Warto przebywać na co dzień w przyjaznej atmosferze, wspierając i rozwijając swoje talenty. Sprawdziliśmy to na własnym przykładzie.
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej