Blog

Nasz wybór

Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces?

Większość branż rozwija się dzięki danym. I chociaż pytanie nie brzmi już – czy inwestować w analitykę danych, ale jak robić to efektywnie – wielu marketerów podchodzi do tematu data science z rezerwą.
Czytaj więcej
Wszystkie artykuły
Loyalty Point

Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces?

Większość branż rozwija się dzięki danym. I chociaż pytanie nie brzmi już – czy inwestować w analitykę danych, ale jak robić to efektywnie – wielu marketerów podchodzi do tematu data science z rezerwą.

Czytaj więcej
Loyalty Point

Rok 2021 – renesans programów lojalnościowych?

Rok 2020 zmienił myślenie o biznesie, przynajmniej na najbliższy czas i swoje piętno odznaczył również na programach lojalnościowych. Utrzymywanie stałych klientów jest bardziej opłacalne niż pozyskiwanie nowych. Lojalni, powtarzający się klienci, wydają co najmniej dwa razy więcej niż nowi.

Czytaj więcej
Loyalty Point

Inwestycja w programy lojalnościowe w dobie pandemii

Czy programy lojalnościowe są lub mogą być jeszcze atrakcyjne? Pandemia koronawirusa pokazała, że właśnie teraz inwestowanie w lojalność wzrasta na znaczeniu. Przyzwyczajenia klientów uległy zmianie, dlatego też zmianie powinno ulec podejście do programów lojalnościowych.

Czytaj więcej
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.