Blog

Nasz wybór

Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces?

Większość branż rozwija się dzięki danym. I chociaż pytanie nie brzmi już – czy inwestować w analitykę danych, ale jak robić to efektywnie – wielu marketerów podchodzi do tematu data science z rezerwą.
Czytaj więcej
Wszystkie artykuły
Loyalty Point

Jak Real-time Data zmienia marketingową strategię?

Jakościowe dane na temat klientów są bogatym aktywem w dzisiejszej gospodarce cyfrowej, dzięki którym można napędzać skuteczne kampanie. Badanie Harvard Business Review dowodzi, że firmy o największej lojalności klientów mają znacznie częstszy dostęp do aktualnych danych dotyczących zachowań konsumenckich w czasie rzeczywistym.

Czytaj więcej
Loyalty Point

Hiperpersonalizacja doświadczeń klienta z wykorzystaniem danych

Klient, który przestaje być anonimowy, jest wart dla sprzedawcy nawet 18 razy więcej niż przeciętny konsument. Możliwe jest to dzięki wysokiej personalizacji osiągniętej w oparciu o dane kontekstowe i behawioralne. Marketerzy decydują się na wykorzystanie technologii AI w celu budowania autentycznych interakcji z klientami w czasie rzeczywistym.

Czytaj więcej
Dominik Zacharewicz

Loyalty economy – jak utrzymać klienta w niestabilnych czasach?

Zwykle około 20% klientów odpowiada za niemal 80% dochodów marki, dlatego tak ważne jest, aby poznać stałych klientów, ich przyzwyczajenia, preferencje. Wiedząc, co lubią, a czego unikają, możemy zapewnić naszej firmie stabilny wzrost, ponieważ jak się okazuje to firmy zorientowane na klienta rosną nawet o 250% szybciej niż konkurencja.

Czytaj więcej
Loyalty Point

Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces?

Większość branż rozwija się dzięki danym. I chociaż pytanie nie brzmi już – czy inwestować w analitykę danych, ale jak robić to efektywnie – wielu marketerów podchodzi do tematu data science z rezerwą.

Czytaj więcej
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.