

Odkryj
możliwości
możliwości
Sztuczna Inteligencja automatycznie zmienia dane w spostrzeżenia, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Zalety:
- Monitorowanie i zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym
- Modele i algorytmy wspierające obsługę programu na każdym etapie
- Rekomendacje w zakresie oferty, komunikacji i wysyłki do każdego klubowicza
- Diagnoza przyczyn odchodzenia i zwiększenie poziomu utrzymania klientów
- Planowanie angażujących ofert lojalnościowych w oparciu o preferencje klientów
- Silnik predykcyjny i automatyczna detekcja zmian i trendów
Dzięki zgromadzeniu wszystkich danych o klientach w jednym miejscu, możemy zrozumieć ich potrzeby oraz dostarczyć lepszej jakości produkty i usługi.
Zalety:
- Centralna baza klientów, identyfikująca dane z wielu źródeł
- Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
- Wsparcie AI w zakresie segmentacji klientów
- Wykorzystanie danych do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń
- Ranking umożliwiający identyfikacje najbardziej zaangażowanych klientów
Wielofunkcyjne narzędzie do rozwijania lojalności poprzez budowę personalizowanych programów członkowskich.
Zalety:
- Ujednolicony profil klienta z informacją na temat preferencji zakupowych
- Samoobsługowe narzędzia marketingowe umożliwiające pełną konfigurację rozwiązania lojalnościowego dla marki
- Zwiększanie efektywności programu lojalnościowego i maksymalizacja ROI
- Swobodne wprowadzanie zmian i praca z ofertami w programie
- Zarządzanie kampaniami we wszystkich lub wybranych punktach
- Badanie poziomu i rodzaju zaangażowania poszczególnych klientów
Hiper-personalizacja doświadczeń dzięki atrakcyjnym rekomendacjom i unikalnej ofercie dla każdego segmentu.
Zalety:
- Personalizacja i rekomendacje produktów
- Behawioralna personalizacja wyników wyszukiwania
- Personalizowane rekomendacje cross-sell i up-sell
- Promocje dostosowane do indywidualnych użytkowników
- Skalowalne i spersonalizowane zarządzanie ofertami zintegrowanymi we wszystkich kanałach marki i sprzedawców
Aby lepiej rozumieć biznes, przeprowadzamy integrację wszelkich danych oraz ich analizę w czasie rzeczywistym.
Zalety:
- Pełen widok i kontrola danych
- Określenie bieżącej wydajności programu lojalnościowego na podstawie różnych wskaźników biznesowych
- Rozpoznanie przyczyn odchodzenia klientów i zwiększanie poziomu ich utrzymania dzięki przewidywaniu i ograniczaniu rezygnacji
- Generowanie dowolnych raportów w oparciu o zgromadzone dane, co pozwala na podjęcie kolejnych, jeszcze efektywniejszych decyzji
- Samodzielna praca z danymi: intuicyjna konfiguracja własnych wykresów do pomiaru KPI
- Elastyczne wykresy, które można łatwo rozbudowywać. To sprawia, że zespoły mogą śledzić wszelkie działania ważne dla rozwoju programu lojalnościowego.
Przygotowujemy rozwiązania, które pobudzają konsumentów do zakupów i jednocześnie pomagają marketerowi aktywować sprzedaż.
Zalety:
- Tworzenie, zarządzanie, targetowanie ofert sprzedażowych
- Integracja z systemami klienta (w szczególności systemem kasowym) oraz aplikacjami mobilnymi
- Wsparcie AI przy doborze optymalnych ofert dla poszczególnych segmentów
- Możliwość realizacji testów w oparciu o grupy kontrolne
Realizacja wszystkich celów związanych z zarządzaniem w obrębie jednej platformy zapewnia spersonalizowany, satysfakcjonujący przekaz, którego klienci oczekują.
Zalety:
- Zarządzanie szerokim wachlarzem komunikacji m.in.: sms, e-mail, www
- Prowadzenie angażujących kampanii i interakcji w czasie rzeczywistym
- Konfigurowana subskrypcja, umożliwiająca zapisywanie i wypisywanie się z dowolnego rodzaju komunikacji
- Dostosowanie czasu wysyłki do cyklu życia klienta i przynależności do danego segmentu
- Zarządzanie kampaniami we wszystkich lub wybranych punktach
- Tworzenie symulacji ścieżki zakupowej klienta
Aplikacja infolinijno-reklamacyjna do automatyzacji procesów zarządzania zadaniami i reklamacjami.
Zalety:
- Słownik spraw i rozwiązań z możliwością zarządzania danymi
- Całościowy widok profilu klienta
- Definicja Ankiet NPS i badanie zadowolenia klientów z obsługi
- Identyfikacja klientów wymagających specjalnego traktowania w procesie reklamacji
- Automatyczne przekazywanie spraw do osób odpowiedzialnych
Narzędzie do zarządzania bazą użytkowników systemu oraz ich uprawnieniami.
Zalety:
- Monitorowanie wyników działań w przygotowanych scenariuszach w przejrzystym panelu analitycznym
- Łatwa integracja rozbudowanych systemów dzięki elastycznym integracjom przepływu pracy
- Śledzenie bieżącej aktywności użytkowników
- Możliwość połączenia platformy z systemami wykorzystywanymi w firmie