Zespół

Loyalty Point to miejsce, w którym wspólnie zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności
i w kampaniach marketingowych. Zrealizowaliśmy w zasadzie wszystkie możliwe programy lojalnościowe:
duże i małe, krótkie i długie, dla handlu detalicznego, branży finansów, usług, B2B, B2C – co tylko chcecie.
Obecnie z przyjemnością dzielimy się naszą wiedzą o tym, co trzeba, a czego nie należy robić przy uruchamianiu nowego programu lojalnościowego, aby klienci byli maksymalnie zadowoleni, a program przyniósł najwyższy zysk.

Przemysław Orłowski

MANAGING PARTNER

  • Absolwent UW Wydział Dziennikarstwa
  • Ponad 20 lat doświadczenia
  • Ekspert w obszarze Marketingu Relacyjnego i Efektywności

Dominik Zacharewicz

MANAGING PARTNER

  • Absolwent i Doktorant UW Wydział Zarządzania
  • 20 lat doświadczenia
  • Ekspert w obszarze Audytu, Marketingu Relacyjnego
    i Zarządzania Zmianą

 

Pracując z klientami, zawsze staramy się odkryć obszary, gdzie możliwy jest największy rozwój i wprowadzenie największych usprawnień. Stawiamy na indywidualny model współpracy – dzięki niemu możemy każdemu Klientowi zaproponować rozwiązanie dopasowane do jego potrzeb.  Wszystkie systemy
i metody opracowujemy samodzielnie, dzięki czemu mamy swobodę w oferowaniu programu, który najlepiej odzwierciedli oczekiwania marki. Tworzymy skuteczne kampanie marketingowe, ponieważ nasi specjaliści potrafią zmieniać dane w realne rozwiązania, przynoszące długofalowe efekty. Działamy
w duchu przedsiębiorczości. Aktywność, decyzyjność, odpowiedzialność, wiarygodność i praca zespołowa to elementy, które nas charakteryzują. Stanowimy część Data Science House, dlatego doskonale radzimy sobie z analizą danych i wiemy, jak wykorzystać je w procesach biznesowych.

Czym jest dla nas lojalność? Rozumiemy ją jako silną, obustronną relację pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem, a budowanie emocjonalnej więzi możliwe jest dzięki zrozumieniu oczekiwań firmy i potrzeb klienta. Projektując strategie naszych programów, z pasją i zaangażowaniem badamy pragnienia
i zachowania konsumentów. Patrzymy w przyszłość i dostrzegamy kierunki, w których rozwija się nasza branża. Przyświeca nam idea odwróconej lojalności, w której to firma również wykazuje zainteresowanie wobec klienta, aby stworzyć z Nim trwałą więź. Nasze autorskie narzędzie do behawioralnego targetowania oparte o analizę zachowań możliwych do zidentyfikowania konsumentów, pozwala na precyzyjną personalizację ofert w czasie rzeczywistym.

Uważasz, że sprawdziłbyś się
w naszym zespole?

Dołącz do nas
Zobacz aktualne oferty pracy
© 2021 Loyalty Point sp. z o.o.