Przemysław Orłowski
MANAGING PARTNER
- Absolwent UW Wydział Dziennikarstwa
- Ponad 20 lat doświadczenia
- Ekspert w obszarze Marketingu Relacyjnego i Efektywności
Dominik Zacharewicz
MANAGING PARTNER
- Absolwent i Doktorant UW Wydział Zarządzania
- 20 lat doświadczenia
- Ekspert w obszarze Audytu, Marketingu Relacyjnego
i Zarządzania Zmianą
Pracując z klientami, zawsze staramy się odkryć obszary, gdzie możliwy jest największy rozwój i wprowadzenie największych usprawnień. Stawiamy na indywidualny model współpracy – dzięki niemu możemy każdemu Klientowi zaproponować rozwiązanie dopasowane do jego potrzeb. Wszystkie systemy i metody opracowujemy samodzielnie, dzięki czemu mamy swobodę w oferowaniu programu, który najlepiej odzwierciedli oczekiwania marki. Tworzymy skuteczne kampanie marketingowe, ponieważ nasi specjaliści potrafią zmieniać dane w realne rozwiązania, przynoszące długofalowe efekty. Działamy w duchu przedsiębiorczości. Aktywność, decyzyjność, odpowiedzialność, wiarygodność i praca zespołowa to elementy, które nas charakteryzują. Stanowimy część Data Science House, dlatego doskonale radzimy sobie z analizą danych i wiemy, jak wykorzystać je w procesach biznesowych.
Czym jest dla nas lojalność? Rozumiemy ją jako silną, obustronną relację pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem, a budowanie emocjonalnej więzi możliwe jest dzięki zrozumieniu oczekiwań firmy i potrzeb klienta. Projektując strategie naszych programów, z pasją i zaangażowaniem badamy pragnienia i zachowania konsumentów. Patrzymy w przyszłość i dostrzegamy kierunki, w których rozwija się nasza branża. Przyświeca nam idea odwróconej lojalności, w której to firma również wykazuje zainteresowanie wobec klienta, aby stworzyć z Nim trwałą więź. Nasze autorskie narzędzie do behawioralnego targetowania oparte o analizę zachowań możliwych do zidentyfikowania konsumentów, pozwala na precyzyjną personalizację ofert w czasie rzeczywistym.