Client Service • Warszawa •

Project Manager

Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu. 

Twoje główne zadania:

  • zarządzanie projektami, analiza, monitoring KPI i raportowanie bieżących zadań w projektach z obszaru programów lojalnościowych, CRM i analitycznych (MarTech)
  • ustalanie wymagań i zakresu potrzeb biznesowych klienta
  • tworzenie ofert na potrzeby obecnych i nowych klientów (wycena, harmonogram oraz prezentacja – odpowiedź na brief) 
  • przygotowanie briefów dotyczących prac w ramach prowadzonych projektów dla wewnętrznych działów firmy lub firm zewnętrznych
  • koordynacja prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców (analityka, IT, agencja kreatywna i inne)
  • przeprowadzanie analiz rynku programów lojalnościowych oraz trendów konsumenckich (w szczególności dotyczących oczekiwań w zakresie lojalności, postaw zakupowych itp.) w Polsce i na świecie
  • wyciąganie wniosków i prezentacja wyników na podstawie analizy danych z obszarów sprzedaży i marketingu oraz trendów rynkowych
  • wypracowanie strategii dla programów lojalnościowych oraz rekomendacji działań na etapie koncepcji, wdrożenia, bieżącej obsługi lub relaunchu
  • doradztwo w ramach prowadzonych projektów, proponowanie rozwiązań i konsultowanie ich z klientem
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
  • testowanie funkcjonalne dostarczanych rozwiązań
  • merytoryczna i operacyjna odpowiedzialność za realizowane projekty w tym w szczególności w ramach założonego harmonogramu i budżetu wraz z rozliczaniem i fakturowaniem
  • bieżący kontakt z klientem w zakresie działań operacyjnych oraz innymi interesariuszami projektów
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz dbałość o satysfakcję klienta i dobry wizerunek firmy
  • identyfikacja nowych szans rozwoju realizowanych projektów (stałe poszukiwanie usprawnień i możliwości optymalizacji) oraz przygotowywanie rekomendacji z tym związanych

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe i minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność analizowania danych liczbowych i wyciągania wniosków
  • wiedza z zakresu marketingu, aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
  • umiejętność analizy procesów i pisania specyfikacji biznesowo-funkcjonalnej dla zespołu
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
  • zaawansowana znajomość MS Office (MS Excel – podstawowe formuły, tabele przestawne; MS Power Point)
  • dobra organizacja pracy własnej i zespołu, samodzielność, staranność, dokładność
  • odpowiedzialność i zaangażowanie oraz determinacja i konsekwencja w działaniu
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
  • umiejętność pracy pod presją
  • praktyczna znajomość zwinnych metod prowadzenia projektów
  • znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira, Redmine, Teams, Planner, Trello, Confluence itp.)
  • łatwość i otwartość w poznawaniu nowego oprogramowania od strony użytkowej

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • ciągły rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym (do uzgodnienia)
  • ciekawe i często innowacyjne projekty – praca dla najpopularniejszych marek na rynku
  • praca w zgranym, profesjonalnym zespole, gdzie masz realny wpływ na rozwój firmy
  • umowa o pracę / kontrakt b2b, niezbędne narzędzia pracy
  • prywatna opieka medyczna (Luxmed)
  • możliwość dofinansowania do karty Multisport
  • możliwość uczestnictwa w zajęciach nauki języka angielskiego
  • owocowe środy i słodkie piątki
  • dostęp do chill room z konsolami do gier

Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.

REZULTATY
Dostarczamy wyniki – tworząc projekty czujemy się odpowiedzialni za nasze rekomendacje i egzekucję. Zawsze tam, gdzie jest to możliwe ustalamy zbiór KPI, które w sposób wymierny definiują sukces wdrożenia. Pracujemy tak, żeby wyniki naszych działań były najlepsze i realnie przekładały się na rozwój biznesu.
EMPATIA W BIZNESIE
Znamy wartość empatii w biznesie – sukces w biznesie możliwy jest dopiero wtedy, gdy dokładnie poznamy i zrozumiemy potrzeby ludzi. Projektując strategie naszych programów z pasją i zaangażowaniem badamy potrzeby i zachowania klientów.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Działamy w duchu przedsiębiorczości: aktywność, decyzyjność, odpowiedzialność, wiarygodność i praca zespołowa. Większość organizacji chce się rozwijać w oparciu o te zasady. Jesteśmy dumni, że w naszej firmie te zasady funkcjonują na co dzień.
NOWE TECHNOLOGIE
Rozwijamy nowe technologie – dzięki nim świat rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Potrzeby i zachowania ludzi także. Dzięki mądremu zastosowaniu nowych możliwości jesteśmy w stanie oferować unikalne i dopasowane rozwiązania, które są skalowalne. Skuteczna, empatyczna, mierzalna i indywidualna relacja z milionami klientów jest możliwa. Wiemy jak ją zaprojektować, przeprowadzić i pokazać wypływ na biznes.
ZESPÓŁ
Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy powstało jako wynik pracy zespołowej, inspiracji i zaufania. Warto przebywać na co dzień w przyjaznej atmosferze, wspierając i rozwijając swoje talenty. Sprawdziliśmy to na własnym przykładzie.
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej