Client Service • Warszawa •
Consultant
Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu.
Twoje główne zadania:
- koordynowanie projektów z obszarów CRM i marketingu relacyjnego
- merytoryczna i operacyjna odpowiedzialość za realizowane projekty
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Oczekiwania:
- minimum 5-letnie doświadczenie w samodzienym zarządzaniu projektami marketingowymi i/lub IT
- świetna znajomość zagadnień związanych z CRM, Marketing Services, Promocją Sprzedaży
- wysokie zdolności komunikacyjne
- umiejętność analitycznego myslenia
- kreatywność oraz innowacyjne podejście do postawionych zadań
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- bardzo dobry angielski
Oferujemy:
- pracę w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.