Client Service • Warszawa •
Project Manager – Consultant CRM
Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu.
Twoje główne zadania:
- tworzenie i nadzór nad realizacją kampanii komunikacyjnych (email, sms)
- analiza grup docelowych, segmentacja bazy konsumenckiej
- koordynowanie prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców kreacji oraz agencji performance marketingowych
- bieżące raportowanie wyników zrealizowanych komunikacji
- analiza realizacji celów i optymalizacja działań
- bieżący kontakt z Klientem w zakresie działań operacyjnych, poznawania marki i asortymentu
Oczekiwania:
- umiejętność analizowania danych liczbowych
- dobra organizacja pracy, staranność, samodzielność i zaangażowanie
- łatwość w poznawaniu nowego oprogramowania
- znajomości MS Office (MS Excel – podstawowe formuły, tabele przestawne; MS Power Point)
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
- minimum roczne doświadczenie w pracy przy projektach w firmie/ach tupu: agencja interactive, agencja CRM, dostawca usług SMS/E-mail/PUSH
- podstawowa wiedza z zakresu marketingu, komunikacji, trendów technologicznych
Oferujemy:
- zdobywanie doświadczenia w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczny czas pracy
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.