Client Service • Warszawa •

Project Manager – Consultant CRM

Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu. 

Twoje główne zadania:

  • tworzenie i nadzór nad realizacją kampanii komunikacyjnych (email, sms)
  • analiza grup docelowych, segmentacja bazy konsumenckiej
  • koordynowanie prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców kreacji oraz agencji performance marketingowych
  • bieżące raportowanie wyników zrealizowanych komunikacji
  • analiza realizacji celów i optymalizacja działań
  • bieżący kontakt z Klientem w zakresie działań operacyjnych, poznawania marki i asortymentu

Oczekiwania:

  • umiejętność analizowania danych liczbowych
  • dobra organizacja pracy, staranność, samodzielność i zaangażowanie
  • łatwość w poznawaniu nowego oprogramowania
  • znajomości MS Office (MS Excel – podstawowe formuły, tabele przestawne; MS Power Point)
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
  • minimum roczne doświadczenie w pracy przy projektach w firmie/ach tupu: agencja interactive, agencja CRM, dostawca usług SMS/E-mail/PUSH
  • podstawowa wiedza z zakresu marketingu, komunikacji, trendów technologicznych

Oferujemy:

  • zdobywanie doświadczenia w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczny czas pracy
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie

Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.

REZULTATY
Dostarczamy wyniki – tworząc projekty czujemy się odpowiedzialni za nasze rekomendacje i egzekucję. Zawsze tam, gdzie jest to możliwe ustalamy zbiór KPI, które w sposób wymierny definiują sukces wdrożenia. Pracujemy tak, żeby wyniki naszych działań były najlepsze i realnie przekładały się na rozwój biznesu.
EMPATIA W BIZNESIE
Znamy wartość empatii w biznesie – sukces w biznesie możliwy jest dopiero wtedy, gdy dokładnie poznamy i zrozumiemy potrzeby ludzi. Projektując strategie naszych programów z pasją i zaangażowaniem badamy potrzeby i zachowania klientów.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Działamy w duchu przedsiębiorczości: aktywność, decyzyjność, odpowiedzialność, wiarygodność i praca zespołowa. Większość organizacji chce się rozwijać w oparciu o te zasady. Jesteśmy dumni, że w naszej firmie te zasady funkcjonują na co dzień.
NOWE TECHNOLOGIE
Rozwijamy nowe technologie – dzięki nim świat rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Potrzeby i zachowania ludzi także. Dzięki mądremu zastosowaniu nowych możliwości jesteśmy w stanie oferować unikalne i dopasowane rozwiązania, które są skalowalne. Skuteczna, empatyczna, mierzalna i indywidualna relacja z milionami klientów jest możliwa. Wiemy jak ją zaprojektować, przeprowadzić i pokazać wypływ na biznes.
ZESPÓŁ
Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy powstało jako wynik pracy zespołowej, inspiracji i zaufania. Warto przebywać na co dzień w przyjaznej atmosferze, wspierając i rozwijając swoje talenty. Sprawdziliśmy to na własnym przykładzie.
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej