Client Service • Warszawa •
Project Manager
Mówią o nas, że jesteśmy ekspertami marketingu relacyjnego. Profesjonalnie zajmujemy się programami lojalnościowymi.
Specjaliści to największa wartość firmy. Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy nowych osób do zespołu.
Twoje główne zadania:
- zarządzanie projektami, analiza, monitoring KPI i raportowanie bieżących zadań w projektach z obszaru programów lojalnościowych, CRM i analitycznych (MarTech)
- ustalanie wymagań i zakresu potrzeb biznesowych klienta
- tworzenie ofert na potrzeby obecnych i nowych klientów (wycena, harmonogram oraz prezentacja – odpowiedź na brief)
- przygotowanie briefów dotyczących prac w ramach prowadzonych projektów dla wewnętrznych działów firmy lub firm zewnętrznych
- koordynacja prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców (analityka, IT, agencja kreatywna i inne)
- przeprowadzanie analiz rynku programów lojalnościowych oraz trendów konsumenckich (w szczególności dotyczących oczekiwań w zakresie lojalności, postaw zakupowych itp.) w Polsce i na świecie
- wyciąganie wniosków i prezentacja wyników na podstawie analizy danych z obszarów sprzedaży i marketingu oraz trendów rynkowych
- wypracowanie strategii dla programów lojalnościowych oraz rekomendacji działań na etapie koncepcji, wdrożenia, bieżącej obsługi lub relaunchu
- doradztwo w ramach prowadzonych projektów, proponowanie rozwiązań i konsultowanie ich z klientem
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
- testowanie funkcjonalne dostarczanych rozwiązań
- merytoryczna i operacyjna odpowiedzialność za realizowane projekty w tym w szczególności w ramach założonego harmonogramu i budżetu wraz z rozliczaniem i fakturowaniem
- bieżący kontakt z klientem w zakresie działań operacyjnych oraz innymi interesariuszami projektów
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz dbałość o satysfakcję klienta i dobry wizerunek firmy
- identyfikacja nowych szans rozwoju realizowanych projektów (stałe poszukiwanie usprawnień i możliwości optymalizacji) oraz przygotowywanie rekomendacji z tym związanych
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe i minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność analizowania danych liczbowych i wyciągania wniosków
- wiedza z zakresu marketingu, aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
- umiejętność analizy procesów i pisania specyfikacji biznesowo-funkcjonalnej dla zespołu
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
- zaawansowana znajomość MS Office (MS Excel – podstawowe formuły, tabele przestawne; MS Power Point)
- dobra organizacja pracy własnej i zespołu, samodzielność, staranność, dokładność
- odpowiedzialność i zaangażowanie oraz determinacja i konsekwencja w działaniu
- wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- umiejętność pracy pod presją
- praktyczna znajomość zwinnych metod prowadzenia projektów
- znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira, Redmine, Teams, Planner, Trello, Confluence itp.)
- łatwość i otwartość w poznawaniu nowego oprogramowania od strony użytkowej
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- ciągły rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym (do uzgodnienia)
- ciekawe i często innowacyjne projekty – praca dla najpopularniejszych marek na rynku
- praca w zgranym, profesjonalnym zespole, gdzie masz realny wpływ na rozwój firmy
- umowa o pracę / kontrakt b2b, niezbędne narzędzia pracy
- prywatna opieka medyczna (Luxmed)
- możliwość dofinansowania do karty Multisport
- możliwość uczestnictwa w zajęciach nauki języka angielskiego
- owocowe środy i słodkie piątki
- dostęp do chill room z konsolami do gier
Loyalty Point to miejsce, w którym zgromadziliśmy blisko 20 lat doświadczeń w obsłudze klienta, budowaniu lojalności i w kampaniach marketingowych. Cenimy i pielęgnujemy pracę zespołową – wszystko, co osiągnęliśmy, powstało jako wynik naszej współpracy opartej
na solidnych filarach.