Jak zbudować atrakcyjny program lojalnościowy dla marki z branży o niskiej częstotliwości zakupów wśród Klientów – Vision Express

7.10.2020
OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
STRATEGIE PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Jak zbudować atrakcyjny program lojalnościowy dla marki z branży o niskiej częstotliwości zakupów wśród Klientów – Vision Express

Wyzwanie, jakie stało przed nami tworząc program lojalnościowy dla marki Vision Express, lidera branży optycznej, to przede wszystkim ogólnie niska częstotliwość zakupów wśród Klientów. Celem projektu było stworzenie programu kompleksowej opieki nad wzrokiem dla Klubowicza i jego rodziny. Dzięki temu możliwe będzie maksymalizowanie ilości interakcji z marką.

Rozwiązanie:

  • Biorąc pod uwagę specyfikę branży w jakiej działa Vision Express, istotne było zaoferowanie programu rozbudowanego, z którego cała rodzina może czerpać benefity. Było to koniecznie, aby uzyskać jak najczęstszy kontakt Klienta z marką. Stałym Klientom zaproponowaliśmy program łączący kompleksowe potrzeby Klienta salonu optycznego w jednym miejscu.

  • Zdecydowaliśmy się na stworzenie programu, w którym wykorzystywane będą dotychczas stosowane przez Vision Express narzędzia, zebrane pod wspólnym szyldem komunikacyjnym.

Rezultaty:

Dzięki wiarygodnej analizie, zastosowana mechanika programu przyczynia się do zwiększenia ilości wizyt Klientów w salonach. W kwietniu 2020 roku, w czasie, kiedy narzędzia online zyskały szczególne znaczenie, Vision Express pokazał światu swoją nową platformę e-commerce. Platforma z pełni zintegrowanym programem lojalnościowym Vision Care okazała się ogromnym sukcesem. Program Vision Care by Vision Express otrzymał wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2021 w kategorii Program Lojalnościowy BtoC.

LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej