BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY

Jak w przeciągu 7 dni przenieść najlepsze praktyki usługi planowania kuchni do formy on-line?

Pandemia i zamknięcie sklepów stacjonarnych, z dnia na dzień wymusiły na jednej z czołowych sieci retail, zaadaptowanie usługi stacjonarnego planowania kuchni do obsługi online. Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i sprzedaży w sklepach  stacjonarnych był ogromnym wyzwaniem dla firmy. Dla nas wyzwaniem było przeniesienie konkretnej usługi, opartej na bezpośrednim kontakcie z projektantem, do formy zdalnej. A to wszystko w ciągu zaledwie kilku dni. Naszemu Klientowi zależało, aby utrzymać sprzedaż kuchni na stałym poziomie. Dlatego odpowiadaliśmy za zmodernizowanie komunikacji, narzędzi oraz zasobów w zakresie przeniesienia usług, które oparte były na kontakcie bezpośrednim pracownika z klientem, do Internetu.

Rozwiązanie:

  • Zaadaptowaliśmy dostępne narzędzia, aby szybko dostosować się do nowych warunków i podtrzymać ciągłość sprzedaży.
  • Rozszerzyliśmy możliwości zdalnego kontaktu na każdym etapie procesu zakupowego. Kilkuosobowy zespół Obsługi Klienta Online został rozbudowany o pracowników z konkretnych sklepów. W ciągu zaledwie tygodnia zostali przeszkoleni do obsługiwania planowania kuchni online.
  • Zapewniliśmy zdalne wsparcie dla procesów posprzedażowych w celu utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji: zwiększyliśmy efektywność procesu reklamacyjnego online.

Rezultaty:

Rozbudowa możliwości technicznych w zakresie „Zdalnego planowania kuchni”spowodowała wzrost ilości realizowanych usług o 6200% w stosunku do okresu poprzedzającego. Było to efektem zwiększenia ilości planerów i i obniżenia ceny do 1zł. Gdy zmieniliśmy cenę na 49zł wzrost utrzymywał się na poziomie 1900% w stosunku do okresu przed pandemią.

Kryteria sukcesu programu lojalnościowego

Jaki jest klucz do sukcesu programu lojalnościowego? Co sprawia, że jedne odnoszą sukces, podczas gdy inne – z pozoru bardzo do nich podobne – nie cieszą się powodzeniem? Poznaj najlepsze praktyki ekspertów!
Pobierz poradnik
LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej