Tajniki skutecznego wykorzystania danych – pobierz bezpłatny ebook

8.03.2023
Tajniki skutecznego wykorzystania danych – pobierz bezpłatny ebook

Ogromna ilość danych, sposoby ich gromadzenia, możliwości analizy i wykorzystania zmieniły wręcz w rewolucyjny sposób charakter dzisiejszej
konkurencji. Większość branż rozwija się dzięki danym. I chociaż pytanie
nie brzmi już, czy inwestować w analitykę danych, ale jak robić to efektywnie. Wielu marketerów podchodzi do tematu data science z rezerwą. Trend data-driven na stałe zagościł na naszym rynku i warto w niego inwestować. Projekty związane z data science niosą ze sobą ogromny potencjał. Umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez udoskonalanie produktów i optymalizowanie procesów biznesowych – uważa tak 70% marketerów przebadanych przez McKinsey Global Survey.

Klucz do sukcesu

Analityka zmieniła charakter dzisiejszej konkurencji. W połączeniu z technologią i właściwą strategią, optymalizuje działania na każdym biznesowym polu. Cyfrowa transformacja to teraźniejszość, która dotyczy wszystkich branż i uczyniła marketing jeszcze bardziej wartościowym. Zrozumienie danych klientów w czasie rzeczywistym we wszystkich punktach podróży klienta pozwala marketerom opracować bardziej świadomą i proaktywną strategię projektowania lepszych doświadczeń.

Sprawdź na przykładach praktyków, jak wykorzystać dane do optymalizacji wszelkich działań biznesowych – od segmentacji i predykcji zachowań po kreacje i customer experience!

Ebook - tajniki skutecznego wykorzystania danych

E-book to zbiór wybranych artykułów napisanych przez ekspertów Data Science House (Loyalty Point, Bluecloud InteractiveLVL UP MEDIAData Science Logic), które powstały w ramach cyklu We Love Data So Let’s Date na łamach Media Marketing Polska (MMP). W materiale zawarte są przykłady zastosowania danych nie tylko do optymalizacji programów lojalnościowych, ale także przytaczamy przykłady ich skuteczności w analityce, e-commerce oraz kreacji!

Z ebooka dowiesz się m.in:

  • jakie problemy marketingowe można rozwiązać z pomocą data science,
  • jak wykorzystać dane do segmentowania klientów,
  • inflacja i niestabilna sytuacja na świecie – jak wykorzystać dane, aby kryzys przekuć w sukces.

POBIERZ BEZPŁATNY PORADNIK

LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej